torsdag 31 december 2009

Bästa julklappen




För någon vecka sedan hade Aftonbladet en förfrågan om man handen på hjärtat kunde säga att man tycker om hemma gjorda julklappar/presenter. Nu kan jag i alla fall handen på hjärtat säga att jag tycker om hemma gjorda :o)

Min 6 åriga son har i år fått veta sanningen om jultomten, efter en massa frågor som han i år fick sanna svar till.... Detta resulterade i att önskelistan blev kortare ("mamma och pappa kan ju inte ha råd att köpa allt" :o) ) och att han producerade några egna julklappar. Min man fick ett virkat armband och jag en ängel att hänga i granen.




3 kommentarer:

  1. Fina julklappar. Det ligger mycket möda och omtanke bakom kan jag tänka mig.

    /Sari

    SvaraRadera
  2. Han verkar så klok din lilla son!

    Min son vill nog tro på tomten så vi låter det vara så!

    Välkommen till bloggvärlden Päivi, jättekul att du vågar testa på. Hoppas verkligen att du kommer att trivas. Några råd på vägen:

    Blogga när du har lust och känn aldrig ngt "tvång" att prestera. Detta skall bara vara ett nöje och ingen stress eller press. Då skall du få se att du får en underbar dagbok att kika tillbaks i. Jämför dig inte med andra, hitta din egen stil och ha kul! Jag tycker det skall bli jättekul att få följa dig här!

    Kram och GOTT NYTT ÅR till dig o din familj.

    Vill du ha fler läsare kan du alltid tipsa om din blogg på FB!

    SvaraRadera
  3. Välkommen till bloggvärlden!
    Fick tips om din blogg via Malkins

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!