fredag 15 januari 2010

Grodan


Har precis som många andra tendens att köpa nya papper och dekorationer. Högarna blir större och större... Även om jag inte har så där extremt mycket på hög så har jag nu tänkt minska på dem. Så idag blev det ett kort av gamla undangömda material. Lite nytt finns dock med, blommorna nere till vänster. Dom (tillsammans med mycket annat fint) fick jag nyligen på posten, en vinst i en namngivnings tävling som jag hade turen att vinna :o)
Trevlig helg till er alla!

3 kommentarer:

  1. Vilken underbart busglatt kort. *gillar*
    Trevlig helg till dig med. Själv ska jag jobba i stallet hele helgen.. min jourhelg. Så det blir inga sovnorgnar.. fast det blir det å andra sidan inte annars heller =/

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  2. Jag gillar dina hantverkskort skarpt!!! Fast det vet du nog redan :)

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte lifta detta kort av dig :)

    Liftningen kommer upp sen på Scrap & Tryck´s forum :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!