tisdag 5 januari 2010

Star


Tänkte att jag här på bloggen ska bl a visa lite vad jag pysslar med.


Som ni förstått så älskar jag smycken och gillar att göra dem. Har länge velat ge dem namn och t o m skapa en "kollektion" med några smycken men har tänkt att sånt "ids man bara inte göra när man inte är en designer". Men så insåg jag att "vem har sagt det" :o) Så bestämde jag mig att nu ska jag i alla fall börja döpa några av mina smycken och tänkte att ni ska få se första smycket i min kollektion "Sky" :o) Denna gjorde jag under mellandagarna och den heter "Star" som ni säkert direkt förstod. En del av er har nog redan sett mig ha den på mig :o)


Samtidigt ska jag passa på och önska er en trevlig Trettondags helg!!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är viktigt att man odlar sina intressen, roligt också att utveckla dem.

    Jag är lite dålig själv på att använda smycken, de blir mest hängande på andra ställen än på mig , vet inte varför det är ju så snyggt när andra har det!

    Star är jättefin!!

    Trevlig trettondag på dig oxå!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!