onsdag 17 februari 2010

Håller tummarna för fleecevantar



Månadens Utmaning har en utmaning med temat TYG. Hade inte tänkt vara med på denna utmaning och aldra minst med en layout, som inte är min grej riktigt. Men, men jag är ju sååå sugen på att få vara med på utlottningen av ett par härliga fleecevantar så jag bara måste ändå skicka in ett bidrag och det får bli min livs tredje layout. Den här tiden på kvällen ska man inte fota om man vill ha bra foton... Men idag är sista chansen för att vara med på utlottningen, och har heller ingen ork att förbättra bilden... Två detaljbilder:



Den här stämpeln gillar jag skarpt. Har inte haft den så jätte länge men har haft mycket användning av den. Perfekt till födelsedagskort.




Blommorna har jag gjort själv. Har inte tidigare gjort såna här men jag blev sugen på att testa. Det var riktigt enkelt och hyffsat nöjd med resutatet är jag.

Nu får det vara nog för idag. God natt gott folk!!! Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Hoppas du vinner vantarna!

    SvaraRadera
  2. Denna var hur cool som helst!!! Jo du ryktena om "tillsammans tid" är rätt... vi åker på travet V75 på lördag sedan blir det restaurang besök och bio... en hel dag och kväll med andra ord =)

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!