fredag 23 april 2010

1968...

...gifte sig mina föräldrar. Hade tänkt använda dessa papper till att scrappa mitt eget bröllopsfoto, men icke! Fotot gick inte alls ihop med papprena, så det fick bli mina föräldrars bröllopsfotot istället.

Hos Reprint har de en utmaning att skapa med endast mönster papper. Och ni vet ju att jag har så svårt att hålla mig borta från roliga utmaningar :o) Här har jag bara använt mig av mönstrade papper, ingen cardstock. T o m fotomattan under fotot är mönstrat, fast den syns inte så väl. :0)

Försökte få lite djup i LO:t genom att "lyfta upp" det översta pappret lite grann, detta foto kanske visar det lite bättre än övre.

Nu ska jag återgå till fredags mys med familjen. Far och son var i bastun men är nu färdiga, så då fortsätter vi med vårt mysande :o)
Ha en riktigt trevlig helg allihop!!! Kul att du kikade in här!

2 kommentarer:

  1. Mina föräldrar gifter sig samma år, för övrigt en väldigt fin årgång, el hur! =)

    Fin LO som alltid!

    SvaraRadera
  2. Jisses vad layouter du gjort!! Kul att se. Gillar alla dina roliga små detaljer. Å denna vart riktigt härligt romantisk.

    Trevlig helg till dig och din familj också.

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!