måndag 12 april 2010

Farfar och jag


Ett litet inlägg medan jag väntar på att lunchen ska värmas i micron :o) Har länge velat scrappa detta foto. Fotot är taget för snart 5 år sedan och var en av de sista fotona som vi har av farfar och då tillsammans med min son på stugtrappen. Vad de satt och pratade om vet jag inte och lär aldrig få veta heller... Farfar gick tyvärr bort alldeles för tidigt och alldeles för plötsligt hösten 2005.

Detta LO har jag även som bidrat till en utmaning nu i april hos Pion Design. När jag såg utmaningen som skulle innhålla kärlek, fjärilar och spets visste jag på en gång vilket foto jag skulla scrappa.

Ha en riktigt bra vecka alla! Här hos oss försöker sig solen fram mellan molnen. Härligt med vår, även om vi har mycket snö kvar. Må gott!

2 kommentarer:

  1. Vacker lo! Och stämningfullt foto...

    /Jenny - Pion Design

    SvaraRadera
  2. Jättefint Päivi!!! Vad roligt att ha förevigat ett så speciellt ögonblick m tanke på att fattas er nu.

    Fast det tog ngn halvsekund innan jag fattade vad kärlet var.
    Men så är jag då inte alltid så snabbtänkt! Det redde som sagt ut sig rätt snabbt ;-)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!