lördag 10 april 2010

Kort till Månadens utmaning


Har pysslat ett kort till Månadens utmaning. Utmaningen var att följa en skiss med temat vår. Ofta hämtas färgerna till alster från naturen när man skapar något med tema vår, eller tror jag i alla fall... Min inspiration kommer denna gång inte från naturen :o) Utan från klädaffärerna... Ja... jag vet ju inte om ni tycker som jag, men jag tycker mig ha sett ungefär dessa färger på vårens kläder ute i butikerna. Sen texten på kortet: bloom where you´re planted... den är väl ganska vårig :o)

Och med detta kort vill jag ju då naturligtvis önska er alla en: Härlig vår!!!
Må gott!

2 kommentarer:

  1. Blått är flott! Jag har alltid gillat blått.

    Ja visst är det härligt m vår, fast lite väl mycket snö än att smälta bort.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ditt kort är så sött.
    Tack,för din medverkan i vår utmaning.
    Såg att du vunnit något hos Robyn Fetisch GRATTIS!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!