söndag 4 april 2010

Mera kort



Vi har haft dåligt väder nu under påsken. Så det har blivit två nya kort. Båda korten har med ett foto på den personen som ska få korten. Jag har valt att "dimma bort" dem eftersom jag inte vet om jag får lägga upp dem här eller inte :o)

När jag gör kort använder jag mig av dubbelsidig tejp... och vad som händer mig nästan varje gång är att när jag tagit bort pappret från tejpen så tappar jag motivet/pappret/blomman eller vad det nu kan vara som jag satt tejpen på. Och vart tappar jag den... jo på kortet naturligtvis... och oftast på fel ställe... Händer detta er? :o) I nedre kortet syns det nog lite för tydligt vilken pappersbit jag tappat *skrattar*

Nu ska jag ta mig en stor kopp kaffe och bege mig ut. Just nu regnar det i alla fall inte :o)

Ha det bra! Och en riktigt Glad fortsättning på påsken!!!!

2 kommentarer:

  1. Javisst har det varit snålt med sol o till och med regn har vi stått ut med. Men som tur är kan man ha trevligt ändå, att ägna sig åt sina hobbyn lite extra är ju heller aldrig fel!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gulligt med foto på mottagarna! Det är alltid roligt med riktigt personliga kort, tycker jag!

    Och du.. tusen tack för alla dina rara kommentarer om mina kort, det värmer oerhört mycket!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!