fredag 21 maj 2010

Du behöver inte räkna får


Näpp, inte i alla fall de här två gångerna... På bilden till vänster så orkade han inte ens ta av sig ytterkläderna utan somnade på hallgolvet :o) Åter igen har jag gjort en layout på gamla foton, dessa är tagna 2005. Har blivit såååå dålig med att ha med mig kameran nuförtiden. Måste skärpa mig på den fronten. De gånger jag har kameran i handen så ser sonen det och slutar med det han gör och börjar grimasera istället :o)

Den här layouten har jag börjat på snart 3 veckor sedan med tanken att jag ska vara med i Månadens utmaning med den. Men.... men... skuffade undan den till en vrå på pysselbordet, fick som aldrig till den som jag ville ha den. Hur som helst så när jag igår kväll äntligen började känna mig något så när kry efter en förkylning så satte jag mig ner och gjorde den färdig. Tänkte att när jag nu en gång varit med på alla utmaningar i den bloggen så kan jag ju inte vara borta denna gång heller. Jag hade ju redan börjat på layouten dessutom. Så med detta har min 12:te LO blivit till :o) som ett bidrag till Månadens utmaning. (ett av priserna lottas ut nämligen) :o)

Ha nu en riktigt trevlig fredag kväll och en härlig helg! Må gott!!!

2 kommentarer:

  1. Oj, vad gulligt! I den åldern behövs inte räkna får. Nog är det ofta man avundats deras förmåga att sova helt oberört.

    SvaraRadera
  2. Hihi min son han kunde oxå somna så fort han var tvungen att sitta still, som tex vid matbordet när han var liten. Det händer flera ggr på dagis till och med.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!