fredag 7 maj 2010

Lilla julafton


Jaa det känns nästan som det. Jag har ju haft lite tur i lottningar på sistone, vunnit hela 3 st. En vinst bloggade jag om häromdagen och jag kan ju inte låta bli och visa även dessa helt helt underbara paket som anlände hos mig idag. Ovan härliga papper och stämpel är från Min Lilla Bod

Detta härliga paketet är från PionDesign.

Annars kan jag inte påstå att jag har haft tur precis. Igår bestämde sig min mobil att ta en simtur... och nu vill den inte alls vara mig till lags... näpp helt död... Har försökt torka den, i affären jag köpt den i sa de att den eventuellt kan fungera ett tag efter att den torkat. Men än vill den inte fungera. Och jag som verkligen gillade den...

Pysslande har det inte blivit av under denna vecka. Har varit otroligt trött... Idag sov jag i en timma efter jobbet, vilket jag inte gör speciellt ofta. Sonen och maken är båda lite förkylda så jag är rädd för att jag kanske har en förkylning på gång... Tur det är fredag :o)

Just nu spelas gamla godingar hemma hos oss, nåja alla är väl kanske inte "godingar" :o). I like Chopin ljuder just nu ur högtalarna.

Önskar er en riktigt bra helg!

1 kommentar:

  1. Usch vad trist med mobilen :(

    I like chopin ÄR en gammal goding, härligt m nostalgi! :)

    Grattis till alla vinster, godis f en pysslare som dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!