onsdag 9 juni 2010

Maka ger make

Fick en beställning på att göra ett romantiskt kort som beställaren skulle ge till sin make på deras 25-åriga bröllopsdag. Återigen har jag använt mig av kollektionen "Förgät mig ej" (PionDesign). Varför jag valde återigen dessa var för att bakgrundspappret heter "Eviga ögonblick" och jag tyckte det passar just till detta tillfälle. Tyvärr är fotot inte det bästa för att återge färgerna på papprena.

Känner att jag har en ganska bra flow i mitt skapande just nu :o) Det har blivit en hel del på senaste tiden. Och ni som varit in här tidigare vet ju att jag är förtjust i utmaningar så nu ska jag återigen slå två flugor i en smäll och delta med detta kort i en utmaning som Altheas Mix har just nu i juni. I den får man göra lo, kort eller altrat (eller alla tre) med temat Kärlek, som får tolkas fritt. Och vad är inte mer kärlek än ett kort från Maka till Make på deras 25 åriga bröllopsdag :o)

Ikväll måste jag gå och lägga mig lite tidigare känner jag. Det har blivit lite för långa kvällar vid pysselbordet efter att sonen lagt sig :o)

Ha det bäst! Kul att du kikade in hos mig!

4 kommentarer:

Tack för din kommentar!