lördag 19 juni 2010

"Mini kort"


I går var det dax för kalas igen, denna gång skulle sonen på 8 års kalas. Jag tog och slängde ihop ett mini kort i formatet ca 6 x 10 cm. Mycket enkelt men ganska roligt kort ändå tycker jag.

Tyvärr har jag ingen bra sax... Figuren jag klippte ut är 2-3 cm och absolut inget för min sax. Köpte en liten rosa Reprint sax för ett tag sen men gillar den inte riktigt, eller så är jag bara dålig på att klippa... kan ju mycket väl vara det också... :o)

Sitter ni framför tv:n idag och följer bröllopet? Vi har på vår ort festligheter på "Torget" med dansuppträdanden och andra aktiviteter, bara vädret tillåter... annars är det inomhus på Idrottshuset. Nu håller jag tummarna för att det inte ska börja regna, så vi kan ta en sväng ut på stan idag.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!!! Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Så lyxigt du har det som slipper leta kort i sista sekunden på stan!!!

    Vi firar oxå idag, fast lite mer dotterns födelsdag än kronprinsessan.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det blev ju ett supergulligt kort ju!
    //Hellen

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!