torsdag 1 juli 2010

Kalas dax igen


När man är 7 år så är det ofta kalas. Nu blir det 6:te på 2 månader för sonen :o) Denna gång är det en liten tjej som fyller år, som ni nog redan gissat ;o)

Beställde i våras från Scrapmoment en hög med olika journaling cards. Eftersom jag oftast scrappar layouter på min son så blir tjejiga korten oanvända, då tycker jag de är perfekta att använda till att göra snabba enkla kort istället :o) Lite bling och fågel från My little shoebox papper och kortet är klart. Snabbt och enkelt. Gillar dessa små figurer i My little shoebox papprena. Har använt dem i några layouter där de kikar fram på olika ställen. Lite svåra att upptäcka på små foton men finns med här och här. :o)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Kortet passar perfekt till en liten 7-årig tjej.Rosa och gulligt.
    Tack,för alla dina förslag på motiv.

    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Din son måste vara den som kommer med de mest personliga korten på kalas!
    Perfekt till en 7 årig tjej, gulligt rosa så det förslår.

    SvaraRadera
  3. Påminner mig om att jag har en oköpt present till ett 8 årskalas.

    Kram!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!