måndag 12 juli 2010

Killkort


... är inte lätt, inser jag :o) Jag har alldeles för lite dekorationer till dem. Detta kort är till en liten kille som gillar Spiderman och veteranbilar. Så det fick bli ett kort med Spiderman och en Cadillac :o) För att hitta något till kortet fick jag dyka ner i min sons gömmor där jag hittade en Spiderman målarbok. Detta papper var dock ingen höjdare att måla med akvareller på... Cadillac bilden är från Clearly Vintage som jag denna gång skrev ut på fotopapper för att få en lite glansigare yta. En pappersklämma, som sitter fel, fick även hänga på :o)

Ska göra ett till killkort snart. Vart jag ska göra nästa djupdykning vet jag inte riktigt ännu :o)

Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Detta kort blev helt perfekt till en kille.Härliga färger och jättefint upplagt.

    Ang mina stämplar så säljer jag dem själv.Stod inte riktigt så i inlägget men det har jag nu lagt till.

    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt killkort. Är riktigt imponerad av dina alster!

    SvaraRadera
  3. Coooolt kort =). gilar spindelmannen du satt dit!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!