torsdag 15 juli 2010

Romantik


Ja men visst är det väl romatiskt med bröllop! Denna gång blir det ett bröllopskort jag visar, ska visserligen inte själv på det bröllopet men däremot en god vän :o) Jag brukar ofta, när jag bara kan, försöka gömma lite budskap i kort jag gör. Nu kanske inte de är så lätta att se :o) T ex i detta kort, texten bakom brudparen ska symbolisera deras löften till varandra. Notrulle har jag använt mig av i flera sammanhang tidigare, både kort och lo:n, på detta kort ska det symbolisera bröllopsvalsen eller bröllopsmarschen. 3 hjärtan = mycket kärlek. Men som sagt... det är bara jag som kan se och förstå vad jag har för hemliga budskap i mina kort :o) Men nu kanske även DU ser dem när jag avslöjat dem ;o)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Jättefint kort o roligt m alla små budskap!!

    Hmm jag blir lite lur på att det kortet skulle kunna vara till min kollega, bor brudparet i Luleå?

    SvaraRadera
  2. Så finurligt och genomtänkt med små budskap!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert!!! Å kul att du har en tanke baom hur du dekorerar.

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!