söndag 3 oktober 2010

Mera jul

Har nog aldrig börjat så här tidigt med julkorten. Början på oktober och jag har redan gjort 2 st :o) Här har jag gjort ett julkort efter veckans skiss inne hos Fruarna Lilja, som jag sagt tidigare gillar jag deras skisser. Min tolkning blev då detta, ett enkelt julkort med stämpel från VildaStamps och pappret PionDesigns nya julpapper. Remsan med röda hjärtan kommer visserligen från Inkidos papper, tror det var förra årets julpapper, kommer inte riktigt ihåg. Nu återstår bara att hålla tummarna att jag skulle ha turen att vinna lottningen också ;o)

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Skickar du bara hemgjorda kort i den kalibern förstår jag om du måste börja i tid :)

    Håller oxå tummarna för dig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ååå det ble et nydelig kort, lykke til:)
    Klem Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!