onsdag 20 oktober 2010

"Sista minuten" bröllops kort

När jag ska göra kort till ett speciellt tillfälle eller får beställningar jag har god tid på mig med, kan jag gå omkring och planera kortet i huvudet ca 1 vecka innan jag sätter igång och gör det. Sen är det en helt annan femma om jag lyckas få kortet som jag planerat :o) Denna gång hade jag inte en vecka på mig att planera detta kort.

I förra veckan, två dagar innan dagen, blev vi bjudna på ett bröllop. Lite i sista sekund gjorde jag då detta kort till brudparet. Nu var 2/3 delar av vår familj sjuk då, så det blev inget bröllop för oss. Ett kort och present skickade vi dock med ett annat par :o)

Än idag är jag hemma med sonen som nu varit sjuk rätt länge. Febern verkar nu efter 1 ½ vecka ha gett med sig så nu hoppas hoppas jag att han kan fara till skolan i morgon....

Hoppas ni hållt er friska! Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!