fredag 15 oktober 2010

Utmaning #6 hos 100% Norr


Jag har varit några dagar på arbetsresa och var ledigt idag. Och eftersom jag inte kunnat pyssla på några dagar har abstinensen stigit :o) Idag blev det ett kort. 100% Norr har återigen en utmaning denna vecka där man skulle inspireras av ett höstfoto. Nu blev inte mitt kort så höstigt men jag hoppas det godkänns :o)

Jag gillar verligen denna stämpel men jag har helt enkelt varken papper eller dekorationer till den... Har försökt surfa runt men jag tycker mig inte hitta något passande... Någon som har sett nått kul någonstans? Tipsa gärna mig i så fall :o)

Ha det gott!!! Trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Lite höstig är den allt, jättefint tycker jag.

    Korten jag köpte av dig går som smör i solen. Endast två kvar av tjejvarianter.

    Usch ja har 3 dgr tjänsteresa i veckan, och två dagar ngn vecka senare.. I hate it. :(

    Kram o trevlig helg

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!