torsdag 28 oktober 2010

Utmaning #8 hos 100% Norr


Oktobers sista utmaning är som bäst på gång hos 100% Norr. Har du inte varit in där tidigare så gå in där nu eller senast nästa vecka då novembers första utmaning kommer. Hos 100% Norr har det varje vecka en ny utmaning och är man med på alla under en månad får man vara med i utlottningen av ett pris. Jag kan inte påstå att jag har mycket tur i lotterier men jag har ju några gånger vunnit detta år, så givetvis håller jag tummarna nästa vecka då oktobers vinnare dras :o)

Hur som helst ska man inspireras av en bild denna vecka. Mitt bidrag blev detta enkla Halloween kort. Brukar inte i vanliga fall göra kort till Halloween men upplägget i bilden man ska inspireras av, sa mig bara helt enkelt: Halloween :o)
Nu bara måste jag få i mig kaffe :o) Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Nej, det är sällan jag har så bra veckor, men..."Plötsligt händer det...." du vet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Detta kort var olikt det du brukar göra, men jag tycker det var ett ovanligt läckert Halloweenkort, inte så extremt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!