lördag 13 november 2010

Utmaning #38 hos Fruarna Lilja...

Mitt bidrag till Fruarna Liljas veckoutmaning blir, som oftast senaste tiden, ett julkort gjord efter deras fina skiss. Och liksom tidigare gånger skulle jag absolut inte ha något emot att vinna det som är vinsten, så jag får väl hålla tummarna igen :oD

Veckorna går fort... Tycker jag inte fått något gjort denna vecka, men ändå har den varit "fullbokad" . Det har varit träningar som vanligt.... Jag har varit på en arbetsresa med mina kollegor, på vägen hem hamnade vi i en riktigt "nära ögat" situation när en älg sprang över vägen och det var mörkt ute.... Jag har blivit ett år äldre häromdagen... Ja... jag vet inte...inget har jag gjort men ändå varit i farten, hur är det möjligt... Vet inte... :o)

Ha så gott!

2 kommentarer:

  1. Oj då har du fyllt år? Jag har missat det helt. Sorry!!

    Grattis i efterskott!

    See you tomorrow <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!