onsdag 15 december 2010

Perfekt julväder?


Vad är perfekta julaftons vädret för dig? Är det +25 grader med sol och sand mellan tårna? Eller är det vindstilla, snö, vita träd och några minusgrader med stora snöflingor sakta falla ner mot marken? För mig är det nog det senare, inte för att jag skulle ha något emot att testa det första någon jul... Eller kanske jag heldre skulle fara iväg på mellandagarna och över nyår :o)

De senaste dagarna har naturen varit väldigt fin här var jag bor. T o m träden på bakgården har varit så vackert vita, i vanliga fall är de mindre vackra... :o) Nu har det tyvärr börjat blåsa så att imorgon ser det nog inte lika vackert ut som det gjorde idag på lunchen då jag tog detta foto.

Nu är i alla fall julkorten iväg skickade. Nu återstår bara några små julklappar som jag tänkt göra, alla som skulle inhandlas är inhandlade :o)

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Vacker vinterbild.
    Håller med dig om att en vacker vinterdag är perfekta julaftonsvädret, jag menar julen är ju stenhårt kopplat till vinter och snö.

    SvaraRadera
  2. -5 o gärna lite sol en stund på dan då är jag nöjd :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!