söndag 13 februari 2011

Små kort

Några av mina bekanta brukar beställa en hög med kort på en och samma gång. :o) Denna gång fick jag en beställning på kort i storleken ca 10 x 10 cm och svart/vitt. Ett roligt format som passar både till en blombukett som till ett paket :o)

Vädret ute ser verkligen vackert ut men har inte tagit mig ut ännu. Nu i skrivande stund har vi -22 grader så det känns lite kallt :o) Men det finns inga dåliga väder utan dåliga kläder heter det ju :o)

En trevlig söndag till er alla! Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Snygga kort Päivi!

    Jag har inte ens tagit min sop-promenad i helg... borde tagit vara på den ngt mildare o soliga lördagen men det blev inte så.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina småkort! Och roligt när man får lite riktlinjer att hålla sig till. Grattis till gästplatsen, ja, kanske ger de alla som var intresserade en chans. När ska du gästa?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!