söndag 6 mars 2011

Mitt sista till CC:t

Denna layout blev det sista jag gjorde till CC:t inne hos Pysslarna som nu pågått i över en vecka. Än finns några timmar kvar men jag gav upp redan igår :o)

Denna lo är till en bingo utmaning. Min rad skulle innehålla wellpapp, handskrivet, häftklammer, tyg och fjäril. När jag gjorde den här satt jag verkligen fast... Till slut var jag tvungen att lägga ifrån mig den för att göra något helt annat. Efter lite vila blev det lite klistrande och till slut lät jag den helt vara... vara lika rörig som min hjärna just då var när denna gjordes :oD

Den lite blanka svarta cardstocken gör att denna layout var lite svår att fota men med lite letande hittade jag en plats på köksbodet där inte det blänkte för mycket :o)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Hej Päivi!
    Tack för din kommentar i min blogg.
    Här kommer svar på frågan.
    "Digi Ram" är utskriven på mönstrat papper. "Digi Vintagebild flicka" är utskriven på vitt akvarellpapper och målad med promarkers.
    Skogstokiga inspirationshälsningar
    Petra

    SvaraRadera
  2. Denna var hur cool som helst. Härlig blandning av vintage och steampunk =)

    Å klart du ska använda skissen!!! Det var skert tankeöverföring.. något sånt genetiskt vi inte rår på ;P

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!