onsdag 2 mars 2011

Sista kortet ut...


Nu är det tredje och sista grabbiga kortet klart till en beställning. Nu hoppas jag bara att jag kommer ihåg rätt. D v s två fotbollskort och ett skateboardkort :o) (Om inte, så får du Malin när du läser detta rättar till så gör jag ett nytt ;o) för jag tror du läser detta... fniss... senast då du fått ordning på datorn)

Just nu pågår det en CC inne hos Pysslarna, eller rättare sagt deras forum. Detta kort är gjort efter en fin skiss som finns med i en av utmaningarna. Hinner kanske inte göra så många utmaningar under CC:t men ska försöka :o) Ett ligger "på tork" just nu och jag ska nog kunna fota och lägga upp det i morgon. Tills dess....

... Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Jag har inte ens fått ngn diagnos än på vår inlämnade dator, kämpar på med den gamla o det skulle gå bra om det inte vore för att den tappar anslutningen till nätet hela tiden.

    Päivi det blir perfekt med korten! Säg nu bara hur mycket jag skall överföra till dig!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!