fredag 22 april 2011

Min skiss hos ScrappaLoss

För någon vecka sedan fick jag en förfrågan om jag vill rita en skiss och göra en tolkning efter den till ScrappaLoss. Och klart jag ville det! :o) ScrappaLoss har funnits till i 6 månader och jag har nog börjat följa den ganska direkt efter start. Det är en trevlig blogg med mycket fin inspiration och roliga grejer som händer där. Har du inte varit in där tidigare så ska du göra det nu ;o)

Hur som helst. Här ovan är skissen jag gjort. På de få skisser jag hittills gjort har jag valt att inte rita med dekorationer, utan ger fri tolkning gällande dem :o)


Och här är min tolkning av min egen skiss. Har använt mig av den härliga Snoddas från Vilda Stamps och papper från KaiserCraft Up, Up and Away kollektion.

Dom ni ser så har jag valt att göra "en halv" framsida för att tolka min skiss med halvbågen. Tycker själv att det var en rätt trevlig lösning.

Om du nu inte redan varit in till ScrappaLoss idag, ta och klicka in dig dit och se teamets tolkning av min skiss. Jättefina! Roligt att se hur olika en skiss kan tolkas. Och naturligtvis vill jag se just din skisstokning ;o)

Och jag tror det blir för tredje gången jag säger här: Glad påsk! :o)

4 kommentarer:

  1. SUPERfint kort!!!! Gillar det massor!!!

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    TACK för titten hos mig : )
    Har kikat runt lite hos dig och du gör ju jätte fina grejjor. Har nog missat din blogg förut, men nu blir d andra bullar!!!

    SvaraRadera
  3. Kul skiss och jättefint kort! Ha en fortsatt glad påsk!

    SvaraRadera
  4. Du är så duktig Päivi!
    Hur gick kursen m barnen?

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!