onsdag 18 maj 2011

Rykande färska Maja Design


Kan knapp förstå att det är sant att jag sitter och håller i dessa underbara Maja Design papper. De är så rykande färska att jag tror inte alla butiker ens fått in dem... eller!?!?

Och hur har jag då dessa? Jo jag vann med ett kort hos Creativica där vinsten var just ett block med dessa underbara 6x6 papper. Ja för en kortmakare som jag är, är ju detta drömvinsten. Fast jag har faktiskt att vänta en drömvinst till :o) Ja, kan ni fatta jag fick idag veta att jag vunnit med studentkortet här nedan!!! Hos PhunnyFace!!! Och gissa vad priset är? Jo hela 5 valfria stämplar... Ja... jag kan inte fatta vilken tur jag haft. Två vinster på så här kort tid!!! Gissa om det dansas glädje dans här :o)

Nu ska jag sätta mig vid tv:n en stund. Att sitta och mysa med min 8 åriga son börjar bli sällsynt så nu när han precis ropar efter mig så är det nog bäst jag går :o) Den här tiden på året ser man inte så mycket av honom då han är ute så länge och mycket som han får :o)

Ha det bäst alla!!!!

3 kommentarer:

  1. Grattis till alla vinster o mysstunder :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis, måste kännas underbart! :) Men du är ju så duktig så det är inte så konstigt :)
    Kramar Kattiz

    SvaraRadera
  3. Oj vad mycket fint jag har missat sen jag var här sist! Fantastiskt fin LO tex, Lycka till i utmaningen, jag håller en tumme!!
    O stort grattis till vinsterna, dem är du så väl värd!
    Kram Annelie

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!