söndag 15 maj 2011

Skiss utmaning hos Phunny Face


Ännu ett inlägg för idag, fast förra inlägget som är mitt GDT inlägg till Kenny K var schemalagt och jag skrev ju det redan igår så det räknas väl inte som inlägg idag ;o) Nåja jag vet att det blir ännu fler idag, åtminstone ett till. :o)

Inne hos Phunny Face finns en skiss utmaning som jag gjorde ett studentkort till. Jag har vridit på skissen 90 grader.

Texten som inte syns så tydligt är texten till Sjung om studentens lyckliga dag, första versen. Tycker det passar så bra till ett studentkort.

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Så fint kort du gjort.Gillar det!
    Tack,för din medverkan hos Phunnyface och Lycka Till!

    SvaraRadera
  2. Kanonfint kort :) Och så roligt att du ville vara med i Phunnyface utmaning. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!