tisdag 21 juni 2011

CC hos Svensk Scrapbooking

Just nu pågår som bäst en CyberCrop hos Svensk Scrapbooking, och jag säger bara WOW!!! Vilka otroligt fina alster det kommit in till utmaningarna. Nästan så jag inte vågar lägga upp mina :o) Men nu är det gjorda så då ska det läggas upp också :o)

Ovan layout är till en utmaning med 7 av något. Jag har valt att ha med 7 olika biljetter.

Förra året när min son gick i 6-års hade de en cirkusföreställning som till en början bara skulle visas till dagisgrupperna. Plötsligt blev föreställningen så populär att stora delar av skolan och föräldrar fick se den. Det blev rätt många föreställningar till slut. Min son var både lejontämjare och akrobat under föreställningen. De mesta av programmet hade de gjort själv och alla föräldrar va så stolta den kvällen där vi satt på rad och tittade på föreställningen :o) Tyvärr var det ju mörkt i skolans gymnastiksal att fotona blev allt annat än bra med min kamera...



Detta kort är till en skissutmaning. Jag gillar ju skisser så naturligtvis måste jag ju vara med på den :o)

Här har vi otroligt tråkigt väder just nu. Regnet har öst ner hela dagen... Ska nog sätta igång tvättmaskinen och vika bort lite tvätt och sen blir det nog pysselbordet :o) En arbetskompis ska sluta nästa vecka så jag ska göra ett kort till henne.

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Visst vågar du delta med dina sååå fina alster.Risken är ju stor att du vinner alltihop!

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller med Carina... din LO är ju så häftig och jag säger bara det.... du är ju så påhittig!!! Håller tummarna för dig!!! Kramisar

    SvaraRadera
  3. Wow! Vilken häftig LO!! Himla fräckt med alla detaljer!
    Riktigt snyggt!

    Hoppas vädret blir bättre snart! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!