måndag 21 november 2011

GDT alster hos PhunnyFace


Visar idag två kort som jag visat i PhunnyFace bloggen. Ovan har jag använt mig av stämpeln Cool kille och denna coola kille var lite svårfotad ;o) Nämligen att fotografera ett kort som jag mistat med silverfärgad mist på svart cardstock var inte det lättaste :o) Förutom svart cardstock och mist har jag använt mig av foambitar för att ge intrycket av tegelvägg i bakgrunden.

Här har jag använt mig av stämpeln Jag ser dig. Älskar även denna stämpel (hm... undrar vilken stämpel jag inte älskar.... ;o) ) Tycker det här kortet faktiskt är lite unisex :o) Funkar för både män och kvinnor, tycker jag i alla fall :o) Eller vad säger du?

Ha det bäst!

7 kommentarer:

  1. Gillar båda dina kort....superläckra!!!!
    Ha en fin vecka!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Båden korten är läckra, särskilt gillar jag tegelväggen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya DT medlemskapet!!!!

    SvaraRadera
  4. Härliga kort, vart och ett på sitt eget sätt!

    Varmt välkommen! Jag skriver inte mer nu... utan låter dej själv berätta! *ler stort*

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Gratulerer med DT-plassen!!!
    Skikkelig stilige kort du har laget (som vanlig).

    SvaraRadera
  6. Vilka kanonfina kort! Så läckert med tegelväggen!

    SvaraRadera
  7. Vilken cool tegelvägg, riktigt snyggt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!