måndag 14 november 2011

Längtan på blomsteräng

svenska lite längre ner :o)

Enpä ole vähään aikaan ollut mukana P*skarteluhaasteessa... :o) Nyt oli taas niin kiva haaste että en voinut vastustaa sitä.  Kuva on tosi hieno!!!! Eli tässä minun tulkinta kuvasta joka löytyy täältä. Leimasin on ihana Längtan joka on yksi PhunnyFace leimasin, lisäksi vähän kukkia värjätty ProMarker kynillä.

Joku ehkä ihmettelee miksi ihmeessä tuo ihminen ei kirjoita englantia niin ei tavi värkätä kahden kielen kans :o) No siihen on tietysti  selitys, haluan vängälläkin harjoitella tätä minun suomen kirjoittamista ja toivon tietysti että jos oikeen kauheen väärin kirjoitan niin joku sitten myös oikaisee minua :o)

Niin ja muuten, jos tykkäät Blogcandyistä niin minulla on nyt tällä hetkellä yksi menossa. Kiva jos tulet mukaan siihen, lähetän myös Suomeen :o) Löytyy täältä. Ja vielä yksi juttu, jos kiinostaa haasteet niin olkaa myös mukana ScrappaLoss haasteessa jossa pitää hakea inspiraatiota meidän sponsorin sivulta. Se haaste löytyy täältä :o) Pagoni joka on meidän sponsori lähettää myös Suomeen :o) Olis kyllä kiva jos saatais Suomestakin mukaan haasteeseen, eli käykää ihmeessä edes lukemassa haasteen ;o) Vielä om muutama päivä aikaa :o)

Och så lite på svenska. Om någon undrar varför i hela friden skriver inte den där människan engelska så alla förstår :o) Ja det då finns det faktiskt en förklaring till det, jag vill träna på min finska lite då och då. Prata gör jag dagligen men skriver finska gör jag inte lika ofta :o)

Med detta kort deltar jag i en utmaning i en finsk utmaningsblogg som heter P*skarteluhaaste. Utmaningen är att inspireras av denna bild. Har använt mig av den helt underbara PhunnyFace stämpeln Längtan därav namnet på kortet Längtan på blomsteräng. :o) PhunnyFace har föresten kommit ut med nya stämplar helt nyligen :o)

Vill även passa på att påminna om min bloggcandy som du hittar här. Och så vill jag även påminna om Scrappaloss novemberutmaning som du hittar här.

7 kommentarer:

  1. Finska kan jag precis ungefär INGET av, men vad gör det... man kan njuta av ditt kort helt utan språk alls. Jättefint är det!

    Lycka till i utmaningen!

    SvaraRadera
  2. Aivan ihastuttava kortti, mietin itsekkin ensin että olisin leikkuroinut kukkia, mutten siihen sitten päätynytkään :D Nätti leima ja suloiset kukat!

    SvaraRadera
  3. Så lekkert! Nydelig stempel og lekker blomster-eng. Skikkelig sommerfölelse!

    SvaraRadera
  4. Ompa kivan erilainen kortti. Tykkään mielettömästi!

    SvaraRadera
  5. Massa fina alster hittar man som vanligt i din blogg men det här gillar jag lite extra!
    Så effektfullt med de färgglada blommorna...mycket snyggt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!