lördag 17 december 2011

Enkelt flaskkort


Denna har jag helt glömt att visa i min blogg men visar nu :o) Min man fick den när det var farsdag så det är ett tag sedan denna är gjord :o) Stämplarna är från Stämpelkällan och kartongen är från en leksaksförpackning :o) Min son har tendens att fråga mig om alla små prylar och papper från olika förpackningar om jag vill ha dem till mitt pyssel :o) Sonen fick en radiostyrd bil i höstas och den hade en bakgrund som var typ fotad himmel. Så fort han öppnat förpackningen kom han springande med kartongen till mig och frågade om jag ville ha det. Ja denna gång ville jag och fick dessutom användning för den :o)

Trevlig lördag! Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Jättehärligt flaskkort du gjort och motorcykeln är bara så häftig.
    Tack,för din hälsning hos mig och en riktig GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!