söndag 19 februari 2012

CC hos Scrapgalen


Just nu pågår det en CC ("pysselträff på nätet") hos Scrapgalen. Tänkte jag försöker vara med på några av utmaningarna. Mitt första bidrag blir till kortskissen. Ett grabbigt kort blev mitt bidrag. Har ju min 9 åriga som som nu till våren brukar ha en hel del kalas att gå på :)

Läckra killstämpeln kommer från PhunnyFace, härliga Grattis texten från Stämpelkällan. Pappret är urläckra Wonderland, 7 Dots Studio som jag köpt på Mollys Scrapbooking. Sedan har även en tag från sonens ryggsäck fått komma med på kortet. :)

Ha det bäst!

7 kommentarer:

  1. OJ vilket läckert killkort,(har faktiskt köpt den nu) vad snyggt med tagen :) och textstämepl är så läckert, jag bara tokgillar hela kortet:)

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  2. Åhhh det är ju sååå läckert

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Sååååå himla häftigt! Grymt läckert!!!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Järnspikar Päivi! Det här är ett vinnarkort i mina ögon! Urläckert!!!!

    (Och ber om ursäkt för mitt inlägg ovan, som jag har tagit bort... var lite fel ute där... när jag hoppade runt bland mina dT-kompisar).

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!