lördag 25 februari 2012

Mera CC bidrag



Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det en CC på gång hos Scrapgalen. Har gjort 2 till bidrag till den. Mer tror jag inte jag hinner med för den är slut i morgon (söndag) kväll.

Här ovan har jag gjort en layout till en kitumaning.

Och denna är till en skiss utmaning. Nu tycker jag denna blev lite orolig... Hade behövt ta och dämpa ner bakgrunden bakom och runt om bokpapprena lite med gesso. Nåja det är lätt att vara efterklok :D

Trevlig lördag till er alla!!!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker mest om den nedre, jättecool!

    Ang hårfärgerna så fick du fel information fr mig!!!! Men det gör inget tycker jag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Superfina LO:n, tycker nog också mest om den nedre :)

    Kramen Majsan

    SvaraRadera
  3. va läckra!!! ja bara älskr den andra! så effektfullt!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!