söndag 26 februari 2012

Sista bidraget till Scrapgalens CC


Det blev ändå ett till bidrag till Scrapgalens CC. Även denna till en skissutmaning, för... jag älskar ju skisser ;)

Här dokumenterar jag ett pennfodral som blivit en viktig del av vårt liv... detta pennfodral har fått i uppgift att vara min sons "medicinväska"....

Har använt mig av papper från Echo Park, A Boys Life. Bara namnet i sig på papprena passar så bra till detta tycker jag, så namnet fick hänga med på layouten :)

Ha det bäst!

6 kommentarer:

  1. Superläckert, du är ju så himla duktig på att göra LO efter skisser!!

    Kramen Majsan

    SvaraRadera
  2. Supersnygg! Gillar verkligen LO's med bilder på saker som har en betydelse, något som egentligen är så mycket mer än bara en bild. Dom få gånger jag gör LO's är jag så "van" vid att bara scrappa foton på en människa eller ett djur, men det här är så mycket mer talande!
    Ha det fint nu ! :) / Millan

    SvaraRadera
  3. Tufft fina färger, förstår verkligen varför du valde det papperet *S*

    Ha det...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!