måndag 5 mars 2012

Fjärilskort

I mitt gamla pysselrum stötte jag plötsligt på ännu mer spillpapper... precis som om jag inte har nog av dem innan... Nåja blev ändå inspirerad att använda bort även av dem. Dessa papper är nog från "början av min karriär" :)

Beställde någon gång i höstas Maya Roads fjärilar och kollade aldrig storleken... heheh... typiskt mig... trodde jag beställde mindre fjärilar... men nähäpp... det var dessa större som jag använt mig av på detta kort... lite svår använda är de tycker jag... men men hit till detta kort blev den ändå godkänt :)

Trevlig vecka till er alla!!!

2 kommentarer:

  1. Halloj Päivi!! Ja jisses tänk vad mycket spillpapper man har och högen bara växer hos mig :).

    ÅÅH vilket underbart kort, du har verkligen fått till det snyggt med spillbitar, så snyggt med fjärilarna blommor, bling m.m, superfint!!

    Kramen Majsan

    SvaraRadera
  2. Med beröm godkänt tycker jag!!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!