måndag 26 mars 2012

Mera följder av dåliga tv program :)

Ännu ett till inlägg idag, direkt efter föregående :) Precis som nedan är detta kort mitt bidrag till Kortskissens tävlingar då de firar 5 år.

Detta kort är ett bidrag till Monnahs skiss där man även skulle använda sig av 3D kuddar någonstans. Jag har använt mig av 3D kuddar när jag monterade upp texten på kortet. Vet inte om det syns tillräckligt... tyvärr tänkte jag ju inte på det föreän nu att jag kanske hade behövt ta ett till foto för att visa :)

Även här har jag använt mig av stämplar från Stämpelkällan :)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Supersnyggt kort, härliga papper, så fint med blommorna i samma papper.
    Textstämpeln är ju såå fin :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Jodå, jag ser skuggan av textpapperet! :) Vilket fint kort du har gjort. Välkomponerat... Lycka till!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!