söndag 18 mars 2012

Ooops... vad hände...

Ja... vad hände... jag började med att ha en rosa penna i handen och satt och provade mina rosa nyanser på ett papper... och vips... min lilla Gorjuss flicka fick sig en grön klänning... när hamnade dessa gröna pennor i min hand... fniss... Jag har såååå himla svårt att skapa i rosa... det funkar bara inte ... Nåja... kanske det finns någon flicka där ute som gillar grönt och orange... :)

Kortskissen fyller 5 år och har en massa härliga deltävlingar i deras DT:s bloggar. Jag tänkte med detta kort vara med i en av deltävlingarna, den hos Emmapysslar, där man ska inspireras av något av hennes kort.

Ha det bäst!

8 kommentarer:

  1. Så himlans fint.
    Tycker det är snyggt med grönt och oranget

    Kramis

    SvaraRadera
  2. ÅÅH det blev ju superfint med grönt och oranget, det finns många flickor som gillar det =).

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort det blev, grönt blev superfint. Vad snyggt du färglägger!! Härlig färgkombination.
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  4. Superfint kort! Vad duktig du är på att färglägga! Lycka till!

    /emmapysslar

    SvaraRadera
  5. Även om det inte blev i rosa färg så blev det ursnyggt!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Så himla fint kort! Det blev ju jättebra i grönt och orange. Jag har också svårt att skapa i rosa om det inte är kombination med brunt. ;-)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  7. å så fint! Den e så fin stämpeln och va snyggt med grönt

    SvaraRadera
  8. Underbart =) Vore jag en "flicka" skulle jag bli jätteglad över detta kort. Gillar grönt och orange ;)

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!