söndag 24 juni 2012

Ballerina kort

Insåg idag att jag inte visat dessa ballerina kort i min blogg :) Dessa två kort gjorde jag till en kitutmaning där vinsten var att få vara GDT hos Mollys Scrapbooking. Och jag VANN!!! Ja, eller jag och en annan tjej får äran att vara GDT hos Mollys.

Ikväll visas mitt första kort i Mollys blogg. Kika gärna in här om du hinner och se hur mitt kort blev :)


Side step card med garderob :)

Och insidan har en löstagbar tag som det är lättare att skriva sin hälsning på.

Hoppas din midsommar varit toppen! Vi har tagit det lugnt med bara familjen hemma. Vi var bortbjudna men valde i år att vara hemma och det var riktigt skönt tycker jag :)

Ha det bäst!

5 kommentarer:

  1. Härliga kort och jag Kilar genast vidare

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jätte fina kort och snyggt färglagt.

    SvaraRadera
  3. ÅHH SÅ VACKRA KORT, så snyggt med tagsen inuti som är löstagbar, gillar massor :)
    Ska kila vidare och kolla mera :)

    BAMSEKRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Så himla fint kort!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Åååh vad läckert, helt i min smak! Mycket liftvänligt med garderoben, den gillar jag massor! Stämpeln är helt bedårande och så snyggt färglagd!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!