lördag 23 juni 2012

Blommor, bling och killstämpel???


Att kombinera blommor, bling och en killstämpel har jag nog aldrig gjort förut :) Dessa kort bloggade jag häromdagen i PhunnyFace bloggen. Korten gjorde jag till sonens fröknar och eftersom mottagarna är kvinnor och givaren en pojke tyckte jag kombinationen blommor, bling och killstämpel funkade :) Jag insåg i ganska sent att jag inte hade några kort till dem så det blev tre "snabbkort"...  


Stämpeln, den coola killen, som man kan hitta i PhunnyFace shoppen. Här på korten ska den förställa min son :)


Ha det bäst! Och trevlig fortsättning på midsommaren!!!


3 kommentarer:

  1. Haha.....du är rolig du,fniss.
    Nu har du inspirerat mig till att börja göra blåa kort så jag tänker så här...........att du gör så mycket med blått och därför har de tagit slut =)
    Ska ge mig i kast med en till beställning i sommar tänkte jag, får kolla igenom vad jag har för färger på blommorna och komplettera, insåg när jag öppna min förpackning att det inte var så stor variation,hihi. Fast de blå jag köpt var just för att jag börjat komma igång med den färgen (tack för det =)

    Vilka roliga och fina kort du visar idag!
    Tycker tanken bakom korten är så bra, självklart skall det vara sonen fram på korten till fröknarna och pratbubbla och texten där i är så bra och perfekt!!!

    Tycker det funkade alldeles utmärkt med både bling och blommor på korten!

    Ha en underbar fortsatt midsommarhelg, såååå skönt att få tre dagar ledig !

    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Dessa kort är ju bara såååå underbara.

    Kul att du vill vara med på min BloggCandy


    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow!!Dina kort är ljuvliga!!
    Snygg färgläggning, läckra papper och fint dekorerat!!
    Ha en härlig dag. KRAM.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!