onsdag 27 juni 2012

Helt utan stämpelmotiv

Jepp, ibland händer det.... att jag gör ett kort utan stämpelmotiv. :) Pysslade ihop detta kort häromdagen, en beställning som ska ges till ett tvillingspar, en flicka och en pojke som fyller 3 år :) Hittade inte några roliga motiv att färglägga så det fick bli ett urklippt istället, men beställaren är nöjd, jag är nöjd så om ännu mottagarna blir nöjda (eller åtminstone deras mamma) så är allt toppen :D

Usch vad vi har ruggigt och kallt här uppe... brr.... Regnat hela dagen och bara 9 grader varmt... Skulle jag inte se i almanackan att det är sommar så skulle jag tro att det är höst :)

Hoppas ni har det varmare där ni bor :) Ha det bäst!

9 kommentarer:

  1. Superfint kort, ibland är det både skönt och kul att scrappa utan stämpelmotiv och du har verkligen lyckats med det!! Jag gillar vintagekänslan i ditt kort och färgerna är så härliga!

    Mycket fint och inspirerande i din blogg sedan jag sist kikade in här!

    Ha en skön kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gokväll =)
    Ja, det var kul att göra mitt hjärtkort så ska försöka komma ihåg att inte alltid bara använda dies.

    Så fint kort du gjort till den som beställde. Hela kortet har en underbar gammaldags stil både i utseende och färg.
    Så smart med ett tvillingpar på kortet ;)

    Här är vädret bättre än hos dig. Vi har haft relativt varmt idag och inget regn. Igår hade vi regn och världens åskoväder..........precis när den här damen skulle hem...och som till råga på allt inte vill vara ute när det åskar och blixtrar.

    kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Kanonfint kort.
    Man kan nog kalla vårat väder för sommar iallafall just nu en solig kväll med nästan 17 grad : )
    Ha det gött

    SvaraRadera
  4. Kortet är jätte snyggt. Älskar färgerna och känslan av kortet.

    SvaraRadera
  5. åh ett kort som faller mig i smaken såå mycket.

    SvaraRadera
  6. Jättefint kort!!!
    Jag gillar verkligen motivet och dessutom jättefina färger.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Nog är det höstigt emellanåt, åtminstone om man tittar på termometern. Vi har iaf tur, så solen skiner på oss, men annars... badvädret, vart tog det vägen?!

    Härligt kort med de utklippta barnen! Snyggt och kreativt!!!

    SvaraRadera
  8. Verkligen ett jättesnyggt kort!
    Har lämnat ett par rader på dina dt-alster men nu får jag visst sammanfatta resten lite för det var väääldigt mycket nytt sedan jag var här sist tror jag...Men allt är som vanligt toppensnyggt så det är ju enkelt sagt ;)
    Ha det bäst!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  9. Ja usch och fy vilket väder vi har :((

    Du kan med gott samvete ägna dig åt din hobby inomhus.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!