måndag 2 juli 2012

Kill och tjej kort

Visar idag två kort som tidigare visats i Molly bloggen med material från Mollys scrapbooking. Gillar verkligen dessa gula Pink Paislee papper She Art som jag använt här ovan. Jag gör sällan något i gult men dessa papper är jag riktigt förtjust i!! :)

Här har jag använt mig av ännu en färg man inte ser så ofta hos mig nämligen rosa... :) Fast den färger börjar nog synas lite oftare hos mig :) Papper är från urhärliga Maja Designs papper :)

Ha det bäst!!!! Och en sak till, Tusen tack för alla fina kommentarer ni lämnar. Har varit själv väldigt dålig på att surfa runt senaste månaderna men ska försöka bättra på mig :)


4 kommentarer:

  1. Men så fina kort.
    Gult kommer sällan över min tröskel heller men detta var en fin ton av gult, alldeles lagom. Färgläggningen är fantastiskt, håret och kläderna blir som levande, du är så duktig på att färglägga!!!!

    Rosa vännen, du måste börja använda rosa mer för du gör det så fint, och pappret är ju en favorit, de är helt underbara!!
    Färgläggningen på klänningen är oxå så snyggt, hur du får till skiftningar och veck är otroligt bra gjort.

    Tummen upp för både rosa och gult, älskar dina blåa kort men lite variation är aldrig fel =)
    Nu har ju du fått mig att börja skapa i blått så då röstar jag för att du ger dig på rosa oftare,hihi!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Båda korten är superfina och helt fantastiskt snyggt färglagda
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Två jättefina kort,
    du är duktig på att färglägga.
    Jag gillar båda kortens papper.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Här ser man att det behöver inte vara bara blått o grönt till killar!
    Båda fina kort!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!