lördag 21 juli 2012

Veckans projekt hos Stämpelkällan

Varje lördag har vi veckans projekt i Stämpelkällans blogg där vi inspierar med olika projekt som inte är kort eller layouter :) Denna lördag är det Canvas. Detta med canvas är kanske inte direkt min grej men jag gillar ju utmaningar :) Detta är min andra canvas jag någonsin gör så perfekt är den väl inte men hyffsat nöjd är jag nu när jag "låtit den ligga" ett tag och inte stångats med den :D

Vi bor på en gata med återvändsgränd och i slutet av denna gata finns vårt hus därav titeln "Our house at the end of our street". Kanske ni känner igen från vilken sång jag blivit inspirerad? Har dock ändrat på orden lite... :)

Kika in i Stämpelkällans blogg för att se de andra tjejernas canvas och för att se vilka stämplar jag använt mig av till denna :)

Ha det bäst!

6 kommentarer:

  1. Sååå himlans läcker

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Hihi.. så lustigt att vi bloggar vcanvasar båda två idag ;). Gillar din massor!! Superläcker!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  3. men såå fin du fått den! Underbart gjord!

    SvaraRadera
  4. Härlig! Färgstark och läcker!

    SvaraRadera
  5. Vad häftig den blev och så härlig blå färg!!
    Vad kul att du gjort en tavla om där ni bor =)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Läckert!!!
    En canvas man verkligen blir glad av.
    Älskar knappblommorna!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!