lördag 29 september 2012

"Cool"


Som jag skrev tidigare är jag verkligen inne i en utmanings period. Jag hittar en massa inspiration i utmaningar hu helt enkelt :)  Så jag hakar på åter igen Veckans skiss med denna layout. Skissen kan du hitta här :)

Grått ute... Nu börjar tiden då det är sååå svårt att fotografera om man inte väntar till en solig dag... men då kan man få vänta länge. Just nu är det jämngrått och +5 grader ute. För oss är det bl a shopping som gäller idag. Sonen behöver rätt mycket höst och vinterkläder just nu...

Ha det bäst!



11 kommentarer:

  1. En cool kille förtjänar en cool LO. Snyggt! Tack för ditt bidrag på VS.

    SvaraRadera
  2. Hihi, en sån cooling på kortet, helt underbart =) Så härlig min och underbara glasögon!!

    Denna LO har du verkligen lyckats med, skitsnygg är den!!!!!!!!!!!

    Ja, detta väder. Idag är det regnskurar omvartannat här.

    Jag sitter dock i ett härligt nytapetserat hem, så kul och så fint blev det!!!
    På måndag kommer det lass med nya möbler och imorrn bär det av till Ullared!!! Så här ramlar verkligen pengarna mellan fingrarna just nu.
    Kläder är ett evighetsprojekt när barnen växer så fort. Tack och lov börjar mina barn stanna av i växten nu. Sonen är nog färdigvuxen och dottern snart oxå......fast hon tröttnar ju på sina kläder liiiiite för fort tycker mamsen här hemma =)....väldigt kostsam har hon blivit, fast jag vet själv hur jag var i den åldern.......och för den delen fortfarande är,haha!

    Hoppas du haft en fin lördag så här långt och att du får en mysig kväll!!

    kramiz!

    SvaraRadera
  3. Verkligen cool. Härlig stil och mysiga färger. Tack för finfina bidraget till VS.

    SvaraRadera
  4. Artig bilde! Liker bruken av den orange misten og de orange stjernene! Takk for at du deltar på VS!

    SvaraRadera
  5. ooolt var namnet!! Tack för ditt läckra bidrag:-)

    SvaraRadera
  6. Wow - denne layout blev super cool. Flot løsning på skitsen. Lækkert med orange mist. FLot! Tak for dit bidrag til VS.

    SvaraRadera
  7. Men ÅHH vilket underbart härligt sött foto, man blir ju så glad sitter här och ler :)
    Så har du ju verkligen gjort ett superläcker LO till så fotot kommer till sin rätt, gillar mycket :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  8. Fin LO! Snygg effekt med färgen. Tack för att du är med oss på VS den här veckan.

    SvaraRadera
  9. Härligt snygg LO, nästan lika cool som killen på fotot :) Gillar din tolkning skarpt! Tack för ditt bidrag till VS denna veckan. /J*

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!