tisdag 8 januari 2013

Färdig för race


Fortsätter att visa vad jag skapat till CC hos Mollys Scrapbooking. Utmaningarna är blandade och roliga så jag kan inte låta bli att göra dem :) Denna gång visar jag en layout jag skapat efter en skiss, utmaning och skiss du hittar här.

För ganska snart ett år sedan skaffade jag mig dessa Echo Parks papper, hela kollektionen A boys life. Helt perfekta papper för mig och mina bilder :) Och ännu har jag kvar av dem, tycker jag gjort mycket med dem men ännu efter denna layout blev det kvar papper. Jag är ganska billig i drift när det gäller scrapbooking har jag insett :)

Fotot på layouten är gammalt, taget 2005 när sonen var lite över 2 år gammal. En av favoriterna var denna "moppe" som han rusade fram med i huset :)

Ha det bäst!

5 kommentarer:

  1. wow!! vilken fin lo du har gjort!! tycker om de härliga färgerna som passar perfekt ihop ed fotot. kram, tess.

    SvaraRadera
  2. Hihi, vilken tur du har att du tycker du är billig i drift med ditt scrappande..........kan inte säga det samma om damen bakom detta tangentbord =)
    Men jag älskar det du gör! Du gör så stilrena och snygga LO:s och jag älskar den stilen. När jag väl skall sätta igång igen med det skall jag lusläsa din blogg för inspiration =)
    Du balanserar upp dina LOs så fint!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  3. Hej där!
    Oj så fin! Gillar att fotot kommer i centrum eftersom du har så mycket rena ytor. Ändå är det fullt med fina detaljer!!
    Sj har jag fortfarande inte testat, värker fortfarande på det där med LOs. Så mycket yta att jobba med...Lite feg helt enkelt tror jag =)

    Regniga hälsningar, Monica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!