fredag 25 januari 2013

Min son har fyllt år :)

Min son fyllde 10 år häromdagen och mest av allt ville han ha pengar till födelsedagspresent då han säger sig spara till en walkie takie och en bärbar dator. Så jag gjorde denna ask till honom som vi satte pengar i. Denna vikning är den absolut enklaste vikningen man kan göra på en ask :)


Killen kommer från PhunnyFace, Grattis stämpeln från Stämpelkällan och papper från K-design :) Och som vanligt har jag färglagt med ProMarkers :)

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Hej vännen uppe i norr!
    Vad supersnyggt detta var hörru!!!! Sonen har verkligen en superduktig mamma, hälsa honom det =)
    Hela vyn du har gjort här stämmer så fruktansvärt bra ihop, supersnygg vägg bakom honom, vimplar = älskar det! och färgläggninge = vad jag hade önskat att vi bodde nära varandra så jag kunde fått komma till dig och sitta och se dig färglägga = detta är sjuuuuuukt snyggt gjort!! byxorna = fasen vad snyggt gjort!!!!!!!!
    Ha en underbar helg!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Den här har jag ju sett hos PF, men jag tror inte att jag har skrivit nåt... är ganska sjuk sen TRE veckor tillbaka (men idag har jag träffat en läkare och fått lite hjälp så nu ska det vända i helgen, sa hon)... så jag skyller på det, att jag varit så vissen att jag inte orkat kommentera allt fint överallt.

    För fin, det är den här asken! Och jag skulle tro att den uppskattades!!! Åtminstone innehållet *fniss* Ibland förstår inte 10-åriga kilar allt om scrapbooking... men vissa gör det, och din son kanske tillhör den skaran, vad vet jag.
    Jag tycker som sagt var iaf att du gjort en läcker ask!

    (Gu, vad jag svamlar).

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  3. Jag undrar vad du har gjort för vikning här?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!