söndag 6 januari 2013

Suris


Hittade ett gammalt foto på sonen från slutet av 2007 som jag tycker är så härligt. Kommer ännu ihåg när jag tog fotot för han satt med sin pappa vid datorn och ville inte alls bli störd :) Nu lyckades jag tyvärr få dit en lampa som blänker på fotot när jag fotade denna layout.

Denna layout har jag gjort för flera dagar sedan efter en färgutmaning, som du hittar här, i CC i Mollys scrapbookings blogg. Nu är det ju så att jag misstänker att jag inte har den rätta blåa med :) Utmaningen går ut på att använda sig av färgerna blå/turkos, kraft och vitt... Min blå som jag använt går mot lila... och ännu mer lila ser det ut på detta foto... Jag försökte ta nya foton men det blev inge bättre :) Jag skrev ut fotot i svart-vitt men t o m det ser lila ut på denna bild :)

Nåja jag är ändå nöjd med denna layout med min härliga lilla suris på fotot :) Och färgutmaningen var riktigt inspirerande så jag lägger upp den i CC:t hos Mollys ändå  och så får jag väl bli "diskad" om den inte godkänns ;D Men jag får ju några extra titt in i min blogg kanske... hihihi....

Ha en toppen söndag! Tror jag ska sätta mig vid pysselbordet ett tag.

Ja och hörni, missa inte Söndagsbilagan hos Allt Om Scrap.

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. haha, verkligen ett härligt foto. Snyggt scrappat!

    SvaraRadera
  2. Klart du inte blir diskad för denna....det är blått så långt mina ögon kan se i vart fall =)
    Du gör verkligen så clean and simple-LO:S....det gillar jag och är kanske något jag skulle göra för att komma igång med dom igen.
    Superhärligt kort du använt på sonen och vad kul när man minns situationen kring när man tog fotot =)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nä, jag tror inte heller du blir diskad!
    Jättefint! Och vad snyggt med stjärnorna och wellpappen!

    SvaraRadera
  4. Ha ha denna gillar jag. Störtskönt foto!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!