fredag 11 januari 2013

Vintage?!?!


Här kommer nu layouten som jag sa var praktiskt taget klar häromdagen :)

Att skapa i vintage stil är ingen vanlig syn i min blogg. Men jag gillar utmaningar och att skapa i en stil som inte är ens egen ser jag ju givetvis som en ännu större utmaning :) Här alltså ett försök att skapa i vintage till en CC utmaning hos Mollys scrapbooking, en utmaning du hittar här.

Det blev en salig blandning av mist, stämplar, Prima, Bo Bunny, tillverkare jag inte vet eller kommer ihåg, en gammal nyckel till ett barskåp i en bokhylla som inte längre finns (farmors gamla bokhylla...) och en stämpel från Momas lil' shop of stamps :) 

Ha det bäst!

7 kommentarer:

  1. Alldelens underbar lo! Vintage klär dig.. ;)

    SvaraRadera
  2. Absolut ha du skapat i vintage = skitfint blev det!!!
    Ser även att den snygga stämpeln som även finns hemma hos mig är med =)
    Underbart fint hur du lagt så mycket olika lager på varandra och snygga detaljer!
    Ha en fin helg vännen!!

    SvaraRadera
  3. skitsnyggt!! älskar stilen och upplägget!! snugga dekorationer och supersött foto!! trevlig helg. kram.

    SvaraRadera
  4. maffigt gjort, helt klart nåt du borde satsa på. Snyggt.

    SvaraRadera
  5. En helt fanstastisk vintage-LO och full av läckra detaljer! Vilket gulligt foto och mysig och passande titel på LO:n har du också. Kul att du använt stämplar på LO:n, det ser man inte så ofta.

    Inte dumt att fynda bland sånt som inte alls är tänkt till scrapbooking och den där nyckeln passade ju utmärkt. Blir ju dessutom lite extra minnesvärt.

    Hoppas att du får en riktigt skön söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Underbart Päivi!!! Så vackert med alla lager och de jordnära färgerna och stämpeln så klart ;)

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!