fredag 1 februari 2013

Sommarlängtan?


För ett tag sedan visades detta kort i Momas lil´shop of stamps blogg där jag har äran att få gästa nu ett tag.

För ett tag sedan plockade jag fram mina akvareller som legat i lådan väldigt väldigt länge och bestämde mig för att ge dem en chans till. :) Fast jag insåg nog att det inte var min grej ändå. :) Hur som helst har jag färglagt dessa Äppelblom, som kommer från Momas, med akvareller men kvinnan är med Promarkers. 

Idag har Momas släppt nya diggisar. Så passa på att kika in i shopen för att se allt nyt :)

Lite smakprov på ett set:



Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Sitter här halvt medvetslös och trött efter ännu en jobbvecka och är så glad att det är helg igen =)
    Att få kika runt på bloggar är perfekt sysselsättning när man är för trött för att blogga.
    Detta kortet gillar jag! Fint val av papper och härliga stämplar. Så snyggt färglagt som vanligt och jag gillar dina skarpa färger på damen!
    Hoppas allt är väl och ha en härlig helg!
    Kram från mig =)

    SvaraRadera
  2. Men ÅHH vännen, detta är ju bara såå fint kort, såå härliga stämplar.
    Såå snyggt du har gjort med blomstämpeln som sticker ut lite från kortet och den runda diesen, såå snyggt, säger bara WOOW WOOW.

    Ha det så gott!!

    Bamsekram Majsan

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!