måndag 4 mars 2013

Friluftsdag på jobbet


Ja, jag tillhör den lyckliga skaran som får ha friluftsdag på jobbet. Eller rättare sagt ½ friluftsdag två gånger per år. Visar idag en layout jag scrapat med ett foto som jag tror är snart 3 år gammalt. På bilden är det jag och min goda vän och arbetskompis en härlig vårdag.

Som så ofta har jag skapat denna efter en skiss närmare bestämt denna skiss som finns hos Veckans Skiss. Hoppas ni kan se likheten :) Jag valde att vända på skissen.

Ha det bäst!

5 kommentarer:

  1. Hihi, ja....lite lagom mycket text hemma på väggarna som man läser när man går förbi tror jag på =)
    Positivt tänkande får man av det tror jag!

    Åh, så härligt att få göra sånt här på arbetstid, det ser såååå härligt ut på bilden =)
    Vilket läckert papper du använt till denna LO och det passar ju super!!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ha friluftsdag på jobbet ;)

    Superhärlig LO, (man längtar verkligen till vår o sommar när man ser fotot) . Så läckert med skorna :)

    HA DET SÅ GOTT!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Man ser absolut att du utgått från skissen. LOn är jätteläcker :) Kul med skopappret! Tack för ditt fina bidrag till Veckans skiss!

    SvaraRadera
  4. Snygg tolkning av skissen. Såå läckert med den doodlade ramen. Fotot får mig verligen att längta efter våren. Tack för att du hänger med oss den här veckan mé:)

    SvaraRadera
  5. Gillar ditt mönsterpapper med alla skor. Passar verkligen. Tack för ditt bidrag till VS.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!