fredag 12 april 2013

Smile


Trodde först jag inte skulle hinna göra så många bidrag till YouDo´s CC som pågår just nu. Men det blev mer än jag trott och än har jag inte visat allt :) Har åtminstone en till på g :) Jag blir så otroligt inspirerad av CC:n, nåja kanske inte alla men denna. Jag är inte så speciellt förtjust i om det är utmaningar med t ex påsk teman just mitt under påsk. Det är ju som att man skulle ha en julkortsutmaning på julafton tycker jag...fniss... Jag vill ju göra sånt mycket före. :) Tror det är därför jag gillar så mycket denna CC då det var så fritt med skapandet.

I alla fall, denna layout är ett bidrag till Washi tape madness där en betydande del av alstret skulle vara washitejp.

Det är ju så svårt att få sonen att le på foton nuförtiden. Antingen  är han allvarlig, sur eller grimaserar. Ja man kan ju scrappa alla dessa typer av foton givetvis men nu ville jag ha en bild med en glad min till denna layout och jag hittade ett foto som är närmare 4 år gammalt :)

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg.
Ha det bäst!
 

3 kommentarer:

  1. Jag äslar dina Washi-tejp-pilar ♥♥♥ Tack för ditt fina bidrag till YouDos Påskcrop ♥ Petra

    SvaraRadera
  2. Men vilket härligt foto på sonen, han ser såå glader ut :)
    Hela LO:n är ju så läcker med alla washitape, snyggt med pilarna.

    Trevlig helg!!

    Kram Majsan

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!